Du Har Säkert Hört Historien Om Från Kylan In I Värmen.

ÄLSKAR ER
ÄLSKAR OSS
och så galen sjuk humor, förstås.♥




idag tror jag minsann jag ska ner på stan och använda upp mina
presentkort jag fick i julklapp. annars så får sängen vara min bästa
vän. åh, vad bra den är. jag får inte glömma vetekudden. han är
rätt bra han med!

jag vet inte vad det är för konstig sjukdom jag fått tag i men en rejäl
gissning ligger på dunderförkylning. dricker te och knaprar halstabletter
för fulla muggar. jag hoppas att per kommer hem snart. jag ska lägga
på charmen och be honom köpa hem lite glass åt mig, jag & gurren
rensade förra glasslådan alldeles för snabbt.
så får sängen vara min bästa vän. åh, vad bra den är. jag får inte glömma vetekudden. han är rätt bra han med. jag vet inte vad det är för konstig sjukdom jag fått tag i men en rejäl gissning ligger på dunderförkylning. dricker te och knaprar halstabletter för fulla muggar.
jag hoppas att per kommer hem snart. jag ska lägga på charmen och be honom köpa hem lite glass åt mig, jag & gurren rensade förra glasslådan alldeles för snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0