Ta Vad Ni Vill, Ni Får Ändå Aldrig Min Stolthet.

Rolig dag, minst sagt. Tycker om min klass
som är både ful & söt på flera olika sätt. 
Storebror & svägerskan har nu kommit på
middag och senare blir det lite hard work
work på Yit. Som man säger, pengar växer
inte på träd!


Önskar att helgen kan landa hos oss någon
gång. Vill sova lite extra, vilket jag får göra
imorgon (Hanna påminner mig som alltid).
Och Isabell Persson är en bajs som får stryk
nästa gång jag ser henne. Watching u!

"Oh baby, well you came and you gave without taking."

Kommentarer
Postat av: hanna

vet att jag är bäst funny :))::):)*MD)sabgulasfjoll

2011-08-24 @ 20:28:14
URL: http://hhhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0