Systrarna Åberg.

Har vaknat upp hos Hanne, ingen vacker morgon direkt men mysigt i vilket fall. Gårkvällen var fin med film, massa gott & framför allt mumin. Innan det blev det middag hemma hos mig. Fint, som sagt!

Har ingen aning om när jag ska bege mig hemåt men det lär bli när vi sett lite mer mumin och riktigt vaknat upp. Längtar inte direkt hem när man är medveten om att städning av rummet väntar. Jag skriver säkert i åtminstone varannat inlägg att jag städar, städar och städar mitt förbaskade rum. Men det är för att det faktiskt behövs, hur mycket jag än städat så blir det ändå stökigt igen. Kan tydligen inte låta bli att slänga kläder på golvet osv. 
Ska göra Hanne sällskap nu.

Ikväll:
Mys med gubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0