Hos Dig Är Jag Stark, Hos Dig Är Jag Underbar.

"Du är konstig. Säger fel, gör fel, uttalar saker fel och är bara allmänt förvirrad. Men vet du vad, det är just därför jag älskar dig."


Känner mig små töntig,
vad kan jag säga om första dagen?
Ungefär att jag kände mig som den minsta lilla obetydliga personen i hela universum. Lite som en riktigt ful jävel stor man där & jag kommer aldrig trivas här, skjut mig lite snälla! Där lät jag pessimistisk, klart jag kommer trivas. Kanske...
Åkte som sagt dit med Tommy, Martin, Niklas & Gustav, hade upprop i aulan, var med klassen fram till lunch och sedan slutade vi. Jag gick bort till estet och träffade Viktor tvärt, sedan tog jag & Johanna oss en promenad hemåt.
Så var min första dag. Men jag ska försöka stötta mig med mammas ord och försöka ha en positiv inställning och goda tankar till det hela. Försöka föreställa mig någon sorts osynlig lycka. Men det blir jobbigt när jag vet att den inte ens fungerar.

Kvällen ska bestå av en mysiskvällis med min riktiga lycka. ihi!



ISAK STRAND - Pick me up

Kommentarer
Postat av: Vifslan

sv: haha ja men det är klart att det är ;)

2011-08-22 @ 14:28:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0