Spekulationer.

det blir inte till att skriva här så mycket längre, dels nog för det är inte så stor idé och egentligen händer ingenting roligt. inte som intresserar ovärlden iallafall. jag har mest tappat bort hur man har roligt antar jag, även den stora prat förmågan är ganska så mycket borta. den passar inte mig längre, ingenting känns som att det passar mig.
jag önskar mer än allt att påsklovet skulle ha varit längre. blir mest bara ledsen när jag tänker att det är över. men ändå är jag inte nöjd, för mycket sena kvällar och sovningar till mitt på dan. för mycket slöseri med tid. dom sista dagarna har jag verkligen försökt kliva upp tidigt men lyckas aldrig.
att tänka på skolan får mig må dåligt helt sant. inte bara skolan,utan all tid som inte kommer bli något heller. saknad och längtan tills sommaren men samtidigt saknad av det som inte finns.
bara bita ihop och försöka dö lite senare. fast nej, jag har saker att göra innan jag lägger mig i graven! som i helgen till exempel, imorgon ska några fina typer fira att jag fyller sexton på lördag och ta ut mig till bratten och ha övernattning och massa mys. kan nog inte börja helgen bättre än så. och på lördag blir det släktmiddag och firande för lilla mig. jag har inte ens önskat mig någonting så jag är helt säker på att det är pengar som kommer att rulla in, gillas!
nu ska jag duscha och sedan he igång någon film. och förmodligen spekulera vidare i egna tankar. lurigt.
det blir inte till att skriva här så mycket längre, dels nog för det är inte
så stor idé och egentligen händer ingenting roligt. inte som intresserar
ovärlden iallafall. jag har mest tappat bort hur man har roligt antar jag,
även den stora prat förmågan är ganska så mycket borta. den passar
inte mig längre, ingenting känns som att det passar mig. 
trots att jag säger det här så kommer jag fortsätta med att skriva inlägg
som betyder noll.

jag önskar mer än allt att påsklovet skulle ha varit längre. blir mest bara
ledsen när jag tänker att det är över. men ändå är jag inte nöjd, för mycket
sena kvällar och sovningar till mitt på dan. för mycket slöseri med tid. dom
sista dagarna har jag verkligen försökt kliva upp tidigt men lyckas aldrig.
på tal om påsklovet så ska jag lägga in bilder inom kort!

bara bita ihop och försöka dö lite senare. fast nej, jag har saker att göra innan
jag lägger mig i graven! som i helgen till exempel, imorgon ska några fina typer
fira att jag fyller sexton på lördag och ta ut mig till bratten och ha övernattning
och massa mys. kan nog inte börja helgen bättre än så. och på lördag blir det
släktmiddag och firande för lilla mig. jag har inte ens önskat mig någonting så
jag är helt säker på att det är pengar som kommer att rulla in, gillas! 



nu ska jag duscha och sedan he igång någon film, det här inlägget blev för långt.
förmodligen spekulera vidare i egna tankar. lurigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0