Bringing Me Back.

gårkvällen var faktiskt bra.middag,sedan film & skratt
hemma hos mig.musik på hög volym och utklassningar
i wii sports.fula videos på tuben som två kåta småpojkar
absolut ville titta på.haha galet.ville i alla fall bara säga 
att jag tycker om er allihopen rejält!

dagens planer är inte så välplanerade,ska på stan med
mamma och köpa tights.ska också kolla efter en tröja,
känns som att jag lånar kläder alldeles för ofta nu för
tiden.senare blir det att cykla ner till pappa snart och se
hur tapeterna blev,möblera om osv.sen måste jag börja
rensa ur min garderob och fixa en massa saker,jobbigt!
ikväll bär det av hem till erik där folket ska vara.

en sak som stämmer riktigt bra är att jag saknar min
underbara som var absolut tvungen att fara iväg den
här helgen.miss you.

idag fyller även min barndomsvän och fridas bästa vän
emma lindberg arton hela år.grattis! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0