Not Afraid.

ska sluta med emoinlägg.det jag skrev inatt var 
av ren ilska och sorg,visste inte vars jag annars
skulle hitta dom rätta orden.visst,jag tyckte
kvällen sög bajs.men till större delen var den
riktigt rolig med massa fina kompisar,speciellt
hanna axelsson jonsson som är en av några 
personer som jag älskar mest på jorden!!!!!!!!
hon förstår,liksom.

idag följde denna fina människa mig till marknaden.
med flera andra så köpte vi ätbart och tittade på när
johanna dansade på torget.duktig tjej!

ikväll gör vi tvärt emot alla andra lyckselebors
aktiviteter.vi ska nämligen se film hemma hos mig
och leva livet.
tänk vad bra livet blir när man har bra vänner.


Kommentarer
Postat av: hhhanna

älskar dig sötis. tAgga ikv!!

2010-10-02 @ 16:48:55
URL: http://hhhanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0