Love Actually.

börjar komma längre och längre in i mina
funderingar över gymnasiet.har uteslutat
dom program jag inte vill söka till,och nu 
så har jag fyra stycken jag vill välja mellan.
jag är ute i god tid med valet,jag vet!
och man kan ju alltid ändra sig så dom här
valen kommer gå upp och ner.

MIN STYVMAMMA ÄR BÄST


mitt rum är så fint och allt känns toppen.
inga negativa tankar eller humör,bara
fint.även fast kvällen till största delen
har spenderats med läxor så fick man
även en skål med sorbetglass av styvmor.
tänk er,glass och stora chokladmuffins.
ingen askungesaga.
åkte även epa med felicia & erik en stund
och njöt av braig musik.

nu ska jag & kärlek sova.
goder natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0