Wather Proof.

mysig frukost imorse med världens finaste!
mindre mysigt på Mb med alla sjuksköterskor och reststående inom vården. men till
en liten del var det intressant, speciellt för min del. jaja.
resten av dagen har jag bara velat lägga mig på golvet och sova, hade gärna gjort
det trots alla nyfikna jävlar som skulle gå förbi och tycka att jag är lite konstig.
TRÖTT I SKOLA.



kvällens aktiviteter blir att kika på läxorna, ligga i sängen och lyssna
på all ny musik som jag fört över till mobilen, se en film och be mamma
komma upp på rummet med en bricka fika. 
förhoppningsvis kommer viktor och delar säng, film, fika, kyssar.
önskemotiv, jag klarar inte av att sova ensam längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0