She's A Runner.

har varit sockerberusad större delen av dagen och bara skrattat och
sprungit runt som ett litet barn, blivit värmd i den bitande kylan tack
vare världens finaste, sedan när dagen avslutades med en drygjävla
mattelektion sjönk allting och jag ville mest bara gråta av tröttheten.
sedan steg det när jag kom hem till min överspeedade hund.

idag är det linneas dag så grattis säger vi till hon! det är födelsedags
kalas i tannbäck senare ikväll men jag får se om jag orkar. har som
sagt drygjävla läxor som måste göras.



försvarslös i ett öppet mål och jag som var känd
för att ha en vilja gjord av stål.
otryggheten tär när jag inte har dig här,
för all din kärlek kan du lämna
i tryggt förvar hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0