Ta Mitt Skimmer För Jag Brinner.

ingenting av det här är någonting att glömma. ingenting av det är något specifikt
minne som vi vill rensa ur arkivet, inget av det här vill jag förtränga.
ibland blir men i behov av en käftsmäll för att kunna komma tillbaka till verkligheten,
en famn som man kan drunkna i och verkligen känna att det här är min verklighet.
det brukar oftast vändas efteråt. våran har alltid varit bra för mig och det nya har
alltid kommit då. det nya som jag behöver.
ibland blundar för det jag behöver se. och när jag inte borde se så tittar jag. förvirrelse
och fullkomlig klantighet som kan väcka en hel allmänhet. 
att se det fina som händer, har hänt. men jag jämför, som alltid jämför jag med allt
och alla.
vågar nog inte inse att det alltid kommer vara mer i omgivningen. vågar nog inte inse
att just en människa kan aldrig vara nummer ett, det finns alltid mer.


skola idag.
utvecklingssamtal idag.
fina vänner idag.
och ett hjärta som stavas V anländer nog efter träningen ikväll. läxor ska även göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0