I'd Like Some Change.

plugg, skola, jobb. helt ärlig bryr jag mig inte om det där. fast på ett sätt
så är det väl viktigt. skolan behövs ju för att kunna föda sig själv när
man ska stå på egna ben. mitt deltidsjobb på Yit är ju alltid några poäng
för att jag ska kunna ha pengar i plånboken. mina föräldrar har lärt både
mig och min dumma storebror om pengars värde, ren smörja tycker jag.


tur är att man är ledig från skolan i två hela veckor nu och praoar på ica
med fröken line reinert. första dagen har varit dryg och vi är inte så där
taggade inför en hel veckas jobb. dagen har bestått av att paketera upp
varor, fika, hälla ut hundratals gamla ölburkar, panta alla hundratals öl
burkar, paketera upp mera varor, fylla på med tuggummin och lasta lite
tvättmedel och sånt. låter det roligt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ihihii, failarNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!

2010-11-09 @ 16:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0