Grenade.

första gången någonsin som våran familj firat jul i stugan. det brukar alltid vara 
påsken som är högtiden där men att fira jul var minst lika mysigt.
julkänslan som man hade när man gick omkring på barnsben är helt borta och
jag tror dom flesta håller med mig, varför måste man växa ifrån vissa saker?

är dunderförkyld och känner mig inte vidare fräsch i rinnande snor och blanka
ögon. det fattas bara feber. trots det så åker vi upp till stugan igen på onsdag-
kväll och firar nyår.














än en gång försöker jag ta fina bilder med min värdelösa mobilkamera, här är några
bilder i alla fall.

årets julklappar:
♥stora koppar från indiska
♥tunika
♥tights
♥två böcker
♥mera smycken
♥vantar
♥tjocksockar
♥pengar
♥parfym
♥rakhyvel
♥strumpbyxor

♥ljus
♥pengar
♥skoter-underställ
♥body lotion


Kommentarer
Postat av: line

hahah gilla viktors hjärta han målat!! xd

2010-12-26 @ 22:08:45
Postat av: fanny

tyckte du det var fult? ;) hahaha, vilken kille är bra på att rita hjärtan?!?!

2010-12-27 @ 09:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0