Day 05 - Your Definition Of Love

kärlek kan tyckas och beskrivas på så många sätt. den kan vara bra, kännas mysig,
få en att vara vaken flera nätter i rad utan att bli trött, fjärilar i magen, få en att känna
"den här killen/tjejen kommer jag seriööst gifta mig med" om man är riktigt riktigt kär!
vad hände med obesvarad kärlek eller avslutad kärlek? den som blev bortglömd?
jag tror att kärlek kan vara mer smärtsam.
jag tror att man bortser från det negativa för det är någonting man helt enkelt inte vill
inse, för det negativa finns alltid där, inget snack om saken.
men självklart är kärleken bland det härligaste som finns. när den är bra, dvs.

kärlek för mig är familj, vänner, hunden, viktor, filmer, musik och sommarlov.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0