CHRISTMAS GIFTS

Handdukar, sängkläder, handkrämer från Bodyshop, en vas +  en svart mössa med tofs från mamma & Per

En skål av Pernilla Wahlgrens kollektion, en rund bricka & servetter av Carolina Gynnings kollektion och salladsbestick av pappa & Kicki

Dessa fina ugglelyktor + ugnsformar av farmor & Ernst

En bok av Elisabeth & Robert

Detta smoothieglas + en Muminmugg som jag har i vitrinskåpet i Övik av Sofia

Smycken från Rock by Swedens kollektion av Christoffer

Och förutom dessa som jag har bild på så har jag fått pengar av mormor & morfar, ett presentkort av Christoffers storebror Fredrik & en superfin festtopp av storasyster.


Blir så sjukt bortskämd av mina nära & kära! Så himla glad & nöjd! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0