EN RÄTT SÅ FIN VÅRDAG I APRIL



Vilket härligt väder denna fredag bjuder på! Känns verkligen som vår i luften när solen skiner och asfalten sakta men säkert börjar tina fram. Även fast jag gärna har snö kvar till åtminstone efter påsk..

Annars så rullar väl livet på som vanligt. Det blir ganska glest mellan uppdateringar då dagarna kantas med mycket jobb och när jag väl slutar för dagen eller är ledig så har jag annat för mig än att sitta vid datorn eller ens orka skriva på bloggappen. Allt är väl inte tip top men det kan det ju inte vara jämt heller. Men det känns som att det mesta går i rätt riktning och blir som jag vill :-)


Från & med ikväll går jag på jobbhelg, d.v.s. tre nattjourer. Det känns faktiskt helt okej nu, när det väl är gjort så känner man sig så nöjd!!
Annars så är det ju påsk nästa vecka, vilket känns så efterlängtat & roligt! Resten av veckan kommer också bjuda på umgänge med kompisar, mysa med valpis, middagsinbjudan & sjäääälvklart jobb. Vad annars? ;-)

Ska försöka uppdatera bättre samt skriva om roliga saker.. Allt står så stilla nu. MEN roliga saker är på G!! :-)


Trevlig helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0