33 DAGAR TILL JULAFTON

 
 Vare sig man hänger med eller inte, så närmar sig julhelgen med små små steg.. Känns egentligen helt sjukt eftersom det är +4 grader ute och inte minsta lilla skymt av snö.
Men trots det så kunde jag inte låta bli att göra en egen 'liten' önskelista. Haha ja jag vet, jag är 21 år och borde ha växt upp nu.. ;-)
 
Men det är ju så roligt med julklappar! Älskar att ge bort presenter & göra små överraskningar. Det bästa jag vet är att ge bort någonting som jag vet att någon har önskat sig eller kommer ha användning för!
Och sen är det ju kul att få någonting själv också :-)
 
 
1. Inredning till lägenheten som vaser, ljuslyktor, kanske någon fin tavla. Eller presentkort på någon affär/hemsida så man kan köpa inredningssaker själv!
2. Iittala cocktailglas, dem är så himla tjusiga & det vore kul att variera ens glassortiment med något annat än vin-och ölglas.
3. Mumin-porslin till min samling kommer jag alltid vilja ha, så roligt att samla!
4. ...och just påtal om att samla så är Carolina Gynnings kollektion något som också ingår i den tanken. Samlar på vinglasen men vore ju fint med något annat ur sortimentet också?! En bricka eller kudde kanske.
5. Ett nytt underställ har jag varit i behov utav rätt länge. Och vad vore inte perfa än ett fint underställ i rosa?!
6. Ett par skoterhandskar! Behöver ett riktigt eget par. Och skotersäsongen närmar sig också lika fort..
7. Har länge velat ha västerbottensmycken! Hur fina är de inte?! Min ring i silver har jag dumt nog slarvat bort.. Men ett halsband eller ett par örhängen vore ju perfekt! :-) Stilrena smycken som även symboliserar det som jag definierar som hemma.
 
Och förutom denna lista så brukar jag önska mig det vanliga som pengar, presentkort, hud-och hårvårdsprodukter.. Uppskattar allt fint jag får som present!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0