DEN SENASTE VECKAN

Hej på er! ♡
Har eran vecka varit bra?
Min har varit så bra som den kunnat bli! Tiden flyger fram som fasiken och det är nästan jobbigt att hänga med haha. Men som vanligt tänkte jag med lite bilder visat hur senaste dagarna har sett ut!;
 
Införskaffade nya, fina bikinisar i veckan! Dessa är från H&M och om jag får säga det själv så har dem ett riktigt fett utbud på fina bikinis denna säsong! Blir finfint att ha med dem på beachen om knappt två veckor, längtar bara ännu mer nu!! 
 
Ovan ser ni en sneakpeak på något nytt som landat i postfacket! Mina favoritmärken är Nike och Adidas såklart, och denna har väldigt snabbt blivit en stor favorit. Så mysig & bekväm! :-)
 
Sol & värme har kommit?! Heelt underbart, har kunnat gå kortärmat ute utan att ha frusit. Så ovant egentligen haha. Och i samma veva kände jag att det var högtid att fräscha till ute på ballisen! Dammsuga, torka av stolarna och bordet m.m. Ska köpa blomjord & blommor sedan när jag får tid.
 
Och just på tal om det härliga vädret så har det varit alldeles perfekt att ta promenader runt Höglandssjön! Blev så varm efter första halvan av varvet, även fast det blåste.
 
Jag och Anna drog raggen med bilen en kväll och hamnade uppe på Varvsberget där det är bästa utsikten ut över nästan hela Örnsköldsvik. Så så så vackert. Fatta att denna stad har varit mitt mål, min dröm, sedan jag var plutteliten. Och jag tog mig hit och trivs huuur bra som helst. För bra för att vara sant nästan <3
 
Myst med min kära har jag förstås också gjort <3 Känner mig verkligen sådär löjligt kär fortfarande ibland. Hihi. Det får man väl göra?! Han åkte till Åsele redan i onsdags och jag är kvar här hemma och ska jobba hela helgen, fick ju helgs OB i torsdags vilket inte var helt fel! Jag ska även jobba nästa helg vilket känns lite halvsegt men det får jag ta eftersom jag får lite långledigt sedan! :-)
 
Chefen strök mig från onsdagens kvällspass och bokade in mig på en alert-utbildning hela dagen istället. Väldigt intressant & lärorikt, många dörrar öppnades & nu kommer jag se patientvården från nya perspektiv! Det var en bra dag.
 
Igår var jag ledig, kickade igång dagen med träning såklart! Rygg, axlar och flera magövningar och efteråt var det tungt att gå hemåt haha. Sedan mötte jag upp Anna för en sväng på stan, vi båda hade lite ärenden att uträtta. Och vad passade inte bättre än att då i samma veva köpa glass & sätta sig nere vid hamnen och sola?! Det enda minuset är ju att det blåser rätt mycket vid havet men man har som vant sig vid det hihi.
 
Igårkväll kom Anna och Elina hit, vi satt på min balkong och åt sushi och drack vitt vin. Hur underbart?! Från 15tiden och framåt vetter kvällssol mot våran balkong så det är ju alldeles perfekt för kvällar som dessa! :-) Från 18tiden fram till tolvsnåret satt vi ute med popcorn, chips, vin, varsin filt & snackade skit & såg solen försvinna neråt. Världskväll!!
 
--- --- ---
Nu laddar jag för jobb ikväll, imorgonkväll & så måndag dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0