DETTA KALLAS FÖR DEN BÄSTA DAGEN

Det är fredag & det spöregnar fortfarande, det är mörkt ute & jag har spänningshuvudvärk. Förmodligen av vädret, men jag har ändå kunnat plugga i lugn & ro över dagen. Gick en hyffsat lång prommis med Max, men inte ens han vill vara utomhus idag, haha. Större delen av hans dag har spenderats i hans hundsäng!
Min frukost smoothie:
-Hallon
-Blåbär
-Jordgubbar
-Banan eller apelsin
-Chiafrön
-Citronsaft
-Granolas kakao & hallon-müsli och blandade bär som topping
 
Jag har precis gjort klart middagen, hittade ett recept här som jag blev sugen på att testa, så det är bara att hugga in när C slutat jobba! Vid tio ikväll ska han ta ett natt-tåg ner till Grums för att titta på en ny bil imorgon, det ligger vid Karlstad så ca 12 timmars tågresa har han framför sig. Jag är INTE avis, är SÅ glad att jag och Max ska stanna hemma ;-) det ska bli en plugghelg som vanligt, övervägde att köra hem till Lycksele igen men jag ändrade mig. Jag ska också träna tillsammans med Elin imorgon, så det kommer bli en bra helg! :-)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh vad gott!

2015-09-21 @ 09:42:13
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0