THE PLACE WHERE I BELONG

det har varit en kunghelg med julia, minst sagt! shoppat i mängder, ätit ute, sett magic mike XXL på bio (som förövrigt var huuur bra som helst, mums bara haha!) & bara haft det myspys =) har förstås haft det mysigt med min christoffer & max med! 
idag åt vi tacos till middag med christoffer innan vi åkte tillbaka till lycksele, & som alltid känns det lika sämst. men nuu, NU, är det bara att jobba tre pass till innan jag går på min två veckors semester & massa roligt väntar! får även tillbringa hela dem veckorna med christoffer vilket också känns förhimla skönt.
 
i veckan är alla föräldrar bortresta, semestertider lockar roliga aktiviteter ni vet, så jag bor ensam i mammas lägenhet. men det känns helt okej att få vara för sig själv, när man ändå spenderar nästan all tid på jobbet så spelar det liksom ingen roll ändå ;-) ska väl hinna med lite annat i veckan också.
imorgon blir det då ett kvällspass, åhå vad skönt att slippa kliva upp tidigt det första man gör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0