En blandning av kärlek & nöje.

en dag som präglas på mycket kärlek & förväntningar närmar sig. samtidigt så förknippas den också mycket med... ja hur ska man beskriva det? ord jag kan relatera till är oseriöst, göra narr & pizza; just bara för att de flesta människor gör om alla hjärtans dag till ett skämt.
"vem behöver en pojkvän när man kan äta pizza?"
jag tror ni förstår hur jag menar, i varje fall. dock låter endel saker rätt roliga.
 
för mig är alla hjärtans dag i stort sett bara en vanlig dag, det är bara datumet fjortonde februari som påminner om att det är en lite mer speciell dag som man satt mer krydda i. kan inte påstå att jag är särskilt brydd om hur olika människor ser på saken, det blir ju vad man gör det till & alla har ju rätten att liksom få göra vad dem vill. det enda jag vet är att jag ska få spendera dagen tillsammans med christoffer, inga större planer på det, & det är det enda jag vill.
förra årets alla hjärtans dag firades ensam men bestod ändå utav så mycket kärlek som skickades med blombud från min love. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0