Även fast det blir tungt emellanåt så finns det ändå utvägar.

en dag då träningsvärken & annan magvärk tagit över.
men tänk ändå har jag mått bra; fått skrattat med mina tjejer, myst ner mig i min kofta, taggat extra inför helgen,fått pirrande fjärilar i magen tack vare sms & förberett klart allt med gymnasiearbetet inför måndagens sjukhusdag. helt klart en fin dag. & den fortsätter med middag tillsammans med min kära systeryster, ett träningspass efter det & träffa agnes senare ikväll. 
 
men annars då?- kan inte påstå att jag är missnöjd med någonting, i varje fall. har så himla mycket att se fram emot närmaste tiden så jag vet knappt vad jag ska ta mig till alla gånger! det är det där med att studenten närmar sig & man planerar in så mycket som möjligt med vännerna. några vänner har bokat studentresor & jag blir bara allmänt sugen på att åka iväg någonstans i sommar kanske, övertala christoffer & bara åka någonstans varmt & ha det bäst.
får återstå att se, helt enkelt! lär ha det fullt upp med att flytta & jobba i sommar så jag får ta dagarna som dem kommer. innan dess vill jag bara ta vara på all tid här med klassen & andra vänner & njuta av den gnutta finhet som lycksele & tannbergsskolan faktiskt kan bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0