The hard way is the only way.

befinner mig i ett väldigt skönt läge i sängen med en kopp kaffe. och tack vare min cypern-pojke + andra nära & kära som antinger åker snart eller befinner sig atm i utlandet så är jag såååå himla sugen själv på att resa någonstans. därför kollar jag upp resor till grekland till våren, och det finns faktiskt rätt så billiga ute! blev så full i skratt när jag skrev & berättade det för C och han tyckte det lät som en bra idé. nu när han väl fått smak på den resande foten så lär denna diskussion föras vidare när han kommit hem om några dagar. 
och för den delen så vore det fint att resa igen, bara han och jag ♡ 
 
well well, får lägga undan dem tankarna för ett tag. ska väl påbörja en middag snart & ikväll har jag tvättid & tänkte även städa. känns som att jag städar jämtjämtjämt men kanske lika bra så blir det inte överdrivet mycket att göra då vi flyttar om sjutton dagar! iih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0