Put your favorite dress on, girl.

en helg som jag skulle kunna beskriva perfekt i bilder, men självklart så är sladden
till kameran hemma hos pappa så dem bilderna får ni klara er utan tills vidare.
nåväl. i fredags bjöd farmor mig, christoffer, fredrik & linnea på tacos & det var en
mysig kväll i gottne. myste med världens gosigaste kissekatt på köpet.

lördagen tog vi en promenad i det härliga vädret som sedan avrundades med 
släktkalas eftersom farfar fyllde sjuttio. han bjöd på trerättersmiddag uppe på
varvsberget. en utav de härligaste restauranger jag har ätit på, man hade utsikt
över hela staden & jag tog snabbt en fönsterplats. fick även träffa släktingar som
jag nästan glömt existerade, det blev riktigt trevligt.

samt idag har vi inte gjort mycket mer än att storstädat hela lägenheten innan vi
begav oss till lycksele, där jag nu har landat & christoffer har åkt vidare till åsele.
för tillfället försöker jag få ordning på min tillvaro. har massa saker som behöver
göras och kläder som ska packas in i garderoberna. även inlämningsuppgifter
som mina lärare gärna vill ha in så snabbt som möjligt. heja söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0