Minnesvärt & fint.

hej på er. längesedan sist, men som jag sa, sommarskrivning är rätt värdelöst
för det är alltid så mycket annat som tar upp ens tid. nåväl nåväl;
idag är det måndag, det är morgon & jag gör så lite som möjligt, fikar & påbörjar
städning på ett tag. & nu däremot hade jag tänkt visa lite bilder från midsommar;
jag klädde upp mig i kjol & en ny tröja, samt mina vagabondskor. 
finfina stugan vi befann oss i.
tre finnspetsar & en gråhund; ett väldans hundliv, kan jag garantera.
men förhimla roligt!,
femkamp med bland annat golf (so not my thing)
& så en bild på min snygging! -som börjar bli långhårig måntro?
 
trots att vädret inte var på topp så hade vi allihop det så himla trevligt
god mat & dryck, sill & snaps, underbara människor & olika aktiviteter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0