I could you in my arms, I could hold you forever.

som det har åskat & regnat idag. har haft önsketankar om en kopp choklad & att
krypa ner under ett täcke med han jag tycker om-i ett rum med endast en liten
belysning tänd & en film att skratta åt. jäklar vad regn är mysigt ändå.

& lyckan av att ha helg nu är så obeskrivligt bra. blev bjuden på lunch av pappsen,
fredrik & linnea kom över på midag tillsammans med deras lilla valp & jag har även
umgåtts med fina vänner & raggat runt i min gamla pärla. så jag är nöjd. toppen nöjd! 
mindre nöjd över hur jag lyckas med alla datorer jag äger

när man tar av sig tröjan & så luktar den som bara han kan.♥
 
min favoritpojke är så efterlängtad som det bara går att bli,!
men han är påväg hit & jag får äntligen rå om honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0