En melodi att kämpa för men dör ut så fort den blir uttjatad.





nej meen hörru gud, vad är det här för något? har vi inte förtjänat bättre väder än såhär? det är över trettio minusgrader utomhus, som dom flesta av er förmodligen redan vet. nästan så att man knappt kan andas, näshålorna bränner sönder och det gör ont i halsen. kommer bli gudomligt att sluta halv tolv imorgon och sedan bege sig ner till älskade övik, i syfte för att gratulera fina anna som har sin tjugoårs-dag idag. grattis!♥

nu hoppar jag in i varma duschen och drömmer mig bort till sommarvärmen, sedan ska jag sysselsätta mig med lite plugg och chips med dipp framför mästerkatten. godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin blogg! :)

2012-02-03 @ 11:50:06
URL: http://emeliejosefssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0