Making Love Upon The Lake To Our Favourite Song.

fikar & ser på en film just nu. har målat mina naglar röda så nu blir det förhoppningsvis
lite mer sommarkänsla!
usch på såna här trista söndagar! man har absolut ingenting att göra & vädret gör ju
alltid så grått och ännu mera trist. skolan imorgon känns jobbigt i högsta graden.

det absolut skönaste vore ju att ta en låång sovmorgon och bara slösa bort dagen på
att ligga under ett blommigt täcke,

vill ha sommar. 
en typisk sommardag för mig är att stiga upp vid tio, äta frukost ute på altan och sedan
ta en härlig promenad med vovven i solen. ta mopeden och möta upp några vänner för
att sedan bada & äta glass & ha det mysigt tillsammans. kvällen består av att grilla och
ta ett nattdopp.
sommar för mig är även att åka till stockholm. åh, mitt älskade stockholm. jag saknar
dig och jag vill fara till dig!! i sommar blir det tyvärr inte så.
jag vill ha sommaren hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0