Hey Hey, I Wanna Be A Rockstar.

HELG!
kusinerna är snart här och det ska bli góómiddag. 
som tur är så har dagen gått som en dans, till och
med lunchen var bra (?!) och timmarna flög iväg.
en del saker har jag inte förstått mig på ännu men
jag tänker inte lägga ned energi på det, är det
menat att vara så är det väl det.

en hel helg ifrån R kommer vara i största graden
en jobbig saknad, men jag överlever! mattias har
lovat att göra mig sällskap dag ut och dag in, till
och med under nätterna ska han störa mig med
sitt tjat och argument. det är väl det kusiner är
till för, antar jag.


mitt vilsna och tomma hål är igenfyllt och jag kan
känna mig levande igen.
har saknat dig så mycket.
försvinn inget mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0