You And Me Baby We're Stuck Like Glue.

gårkvällen var fin. maja, erik, kevin, rasmus och hanne kom vid halvsju tiden och 
jag blev lite utskämd och ägd av min far som alltid ska komma in och vara en i
gänget, sweet! resten av kvällen blev det chips, dricka och skräckfilmer. smått
jobbigt när alla skulle fara eftersom jag ligger ensam på den mörka nedervåningen.
anyway thanks, dawgs!

morgonen startade med att köra skoter ute i hedlunda. luktade riktigt gott i både hår
och kläder när jag kom hem, övervägde att vara lite ofräsch och inte duscha men
där sa pappa NEJ.
soim sagt så gick det åt skogen det där med att lägga sig och sova bort hela 
helgen, har som svårt att sitta still när jag väl kommit igång och vem vill inte köra
skoter en sån här fin dag?

nu:
gå till dollarstore med lillebror och köpa lite godis.

ikväll:
kusinerna kommer på middag!!

ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0