Day 03 - Your Love.

jag känner kärlek för rätt så mycket. mat, godis, vänner, familj bland annat.
men nu tänker jag skriva om min kärlek till en väldigt fin grabb.

min kärlek är en kille som jag helt ärligt varit kär i sedan mellanstadiet! allt
började på en bandycup i obbola då jag fick syn på honom och  han gav mig
då hoppande dvärgar i magen. när sjuan började hamnade vi i samma klass
och bums blev jag kär i honom igen. och efter tre år så blev vi ett  par efter
att vi smsat ett tag och han cyklade hem till mig nån gång under sommarlovet
och vi såg film, lekte "tjugo-frågor", jag fick veta saker som berörde mig ända
in i själ. den tionde juli var det bestämt att vi var ett par och jag kunde inte sova
på flera nätter, det var helt enkelt för bra för att kunna vara sant.
det har snart gått fem månader men det känns som att det bara går en.
tiden flyger så lätt iväg.
och jag älskar den här grabben.


innan han cyklade hem satt vi vid datorn. plötsligt säger han:
"har du berättat att vi är ihop?"
mina fingrar slutar skriva och ligger helt stilla på tangentbordet.
hjärtat har stannat men samtidigt slår det hårdare än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0