Don't hide from the sunshine.

Noll inspiration. Till allt. 
Jag har absolut inte gjort mycket under de senaste dagarna förutom att jobba - bara spenderat en massa tid vid tvn som jag missade medan jag var på jobbet haha. Skyller dock på det dåliga vädret som bjudits på under senaste tiden..
Har också bjudits på middag av föräldrar, sökt inspiration på pinterest & drömt mig bort, längtat till olika saker & tillfällen, haft ångest över nollan till inspirationen kring träningen också. Kändes som om jag skulle tyna bort där ett tag.. Känner mig grå och ful, och tråkig. Trots att man tvättar håret & sminkar sig, försöker klä upp sig, så känns inget fin & inget sitter bra. Förstår ni?

Har verkligen noll energi till något. Vill ha sommar, för då kommer det åtminstone hända roliga saker ofta, jag kommer ha mitt livs första betalda semester m.m. Vill ha saker att se fram emot.
Dock så har en ny TV-bänk och nya vitrinskåpet hamnat på plats i vardagsrummet så att lägenheten tar form mer & mer känns ju som en positiv sak. :-)


 
Men förra onsdagen tog jag tag i träningsfronten igen! Förnyade gymkortet på HL & har hittills tränat två pass. 

Torsdag - 30 min crosstrainer
Måndag - 20 min crosstrainer + bröst-triceps-axlar
Orkade inte träna någon under helgen som var då jag jobbade, men imorgon & på onsdag innan jag börjar jobba kväll/natt så har jag planerat in ett till cardiopass + ben-rumpa-mage. Åtminstone en PW per dag blir det ju också & ännu bättre då solen vill skina! :-)
Sedan tänkte jag ta helg från träningen eftersom jag åker till UÅ på fredag. Älskade Josefine fyller år på lördag så det ska bli spa, gott tilltugg & dryck, middag ute & mer festligheter!<3 Tror det kommer bli topnoch!

Nej, nu ska jag fortsätta se världsserien 13 skäl varför, & tänker sedan somna gott till att jag ännu en gång vänt mig bort från det där onda, dåliga, tråkiga. 
Mucho love till er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0