WHAT A LOVELY FRIDAY

Jag fullkomligt älskar när underbara, soliga dagar som dessa infaller när man är ledig!


Har haft en toppendag ute med maxi!
Vi var ute lagomt innan 9 då besiktningsgubbarna skulle komma! En lååång promenad did i have in mind & så blev det också, med råge! Känns som att vi gått kring hela stan hihi. Nere på älven var det absolut skönast, man blev bländad & så varm av solen. När det inte ens blåser något heller... perfekt väder!!

Pappa & Kicki har kommit hem från deras 2,5v utlandsresa, då dem åkt kryssning runt Karibien och besökt en massa exotiska öar. Dem har också varit i Florida & utforskat. Har varit så jäkla avis på dem & önskar innerligt att jag får en chans till en sådan livsresa i framtiden. Och samtidigt är jag så glad för deras skull att dem fått uppleva detta tillsammans & med deras vänner.♥

Jag var förbi hemma hos pappa idag mitt under promenaden & till min stora överraskning hade dem köpt hem presenter till oss barn. För min del väntade en påse från Victoria's Secret (!!!!) som innehöll en sport-BH och en ascool vattenflaska. Så bortskämd man blir ibland alltså!!<3 Perfekta presenten!

När vi sedan kom hem så kände jag att jag inte fått nog av solen, helt enkelt!! Så nästan en timme satt jag ute på ballis & solade, lyssnade på podd, drack vatten. Max låg med mig där ute han med. 

Till middag blev det då tacos! Pappa & Kicki ville bjuppa alla så det var jätteroligt & jättemysigt.<3 Jag, Chrille & Max tog promenader dit & hem, man bor en bra bit bort men ändå så nära till allt här!

En väldigt bra fredag blev det verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0