I WOULD LIKE TO GET TO KNOW YOU BABY

Andra jobbhelgen på rad är nu färdig, och det känns förhimla skönt!
Nu är jag ledig de två kommande helgerna, även fast det mest bara blir flyttpack men det måste ju göras..
 
I fredags var jag ledig och spenderade dagen genom att träna igenom rygg-biceps-baksida axlar på morgonen, städa i huset, möta upp Felicia på stan för en lunch & lite catching-up, handla inför helgen, och vinka hejdå till de andra som åkte till Solberg. Blev mer fredagsfeeling av att piffa till sig lite extra & avnjuta ett glas rödtjut samtidigt som jag dukade fint och gjorde i ordning middagen.
 
Vid 19 kom äntligen Christoffer och Max hit och vi hade en jättemysigkväll. Middag, efterrätt, kvällspromenad, nya Djungelboken, massa kramar pussar & mys. Så glad att jag fick rå om dem innan jobbarhelgen.♥


Idag var en bra söndag att kicka igång med morgonträning!
Befann mig vid 06 på gymmet & körde igenom ben-rumpa-mage. Sedan jobbade jag 09-18 och vips så tog arbetshelgen slut! Ser fram emot min lediga dag imorgon då jag också planerat träning, bröst-triceps-axlar. Favoritpasset om jag får vara ärlig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0