HELGEN ÄR HÄR

Hello friday! 
Ännu en ledig dag, den här veckan har varit riktigt skön på jobbfronten hihi.
Denna morgon befann jag mig på gymmet kl.7 och det gick toppenbra att träna! Älskar att träna på morgonen, jag tycker dagen startar på ett bra sätt då. Och att det är mycket mindre folk är väl också en lockande faktor haha. 
Efter träningen blev det goofrulle, dusch, fixa sig, packa lite. 
 
 
Nu ska jag in till stan & uträtta lite ärenden! Om ett tag kommer Christoffer hit (oboy vad jag längtat efter min älskis) och då ska vi byta bil och låna en annan av pappa. Sedan åker vi vidare till Åsele och därefter ner till Övik.
 
Ha en toppenhelg allesammans, för det tänker då jag ha! ♡
// Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0