SÖNDAG IGEN

Efter 28h jobb denna helg så känner jag mig rätt färdig! Två lediga dagar nu känns så himla välkommet.. Inte för att det har varit hektiskt på avdelningen, det har varit väldigt lugnt & mysigt. Jobbat över lite men ska inte klaga. Men inatt fick jag väldigt lite sömn så idag har det gått alldeles, alldeles för sakta. Tog en välbehövlig powernap direkt när jag kom hem! :P Tror jag gör det alldeles för sällan. 
Jag som dessutom hade tänkt träna efter jobbet, men orken fanns verkligen inte till. Vi människor är nog dåliga på att lyssna på våra kroppar, ibland. Har insett hur viktigt det är för knopp & kropp!
 
Efter lite tomatsoppa till middag så tittar jag på en gammal svensk film & mumsar popcorn. Myser i en av Chrilles tröjor & andas in doften av honom. Längtar tills de är hemma ikväll!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0