NEVER KNEW THAT IT COULD MEAN THIS MUCH

 
Torsdag, sol, höstväder och jag är ledig!
Jag kom hem från gymmet för ca en timme sedan, sippar på en celsius nu och kollar igenom bloggar lite snabbt. Väskorna är packade och allting är i sin ordning så snart sticker vi till fjället. I helgen väntas bl.a. fjällvandring, fiske, svampplock, mys i stugan och lite kalas faktiskt. Ska bli riktigt skoj!
Hoppas detta toppenväder håller i sig hela helgen, som det ser ut att göra till viss del. Kan inte bli bättre tror jag?! Eller jo.. Att jag är ledig några dagar nästa vecka kanske ;-) Funderar på att följa mamma till Lycksele och vara där, då C ändå har älgjakten hela veckan i Åsele.

Så vi får se om jag hinner/orkar uppdatera något under helgen, annars hörs vi mer när jag är tillbaka.
Hoppas ni får en bra helg allihopa!♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0