SAMMA HIMMEL SOM VI TITTAR PÅ

Prövade turkiskt spa för första gången i mitt liv, eller hamam som det så fint heter. Hela kroppen blev verkligen genomskrubbad! Och vi fick även massage, ansiktsmasker, turkiskt te, nä det var så roligt!
Mitt egna rum, inne i hotellrummet haha! Mamma och Per hade ett likadant rum intill fast med dubbelsäng.

Så var denna underbara vecka redan över.. Varför måste tiden gå så fort? Jag kände mig faktiskt inte redo att lämna Pegasos World, det är verkligen världens bästa hotell att bo på!! Vill ni till Turkiet och bo på ett fräscht hotell med trevlig personal, jättegod mat & barnpassande miljö så ska ni absolut bo där! :-)

Men visst är det skönt atg vara hemma också, absolut! Ett kallt och regnigt Umeå mötte oss när vi landat men vid bagagebanden stod mitt hjärtas ögonsten och väntade. Blev så himla glad och varm av att se honom där, alldeles glad och skäggig hihi.❤️ Han hade handlat och städat här hemma också. Av mig fick han förstås lite souvenier från turkland också; en whiskey och en Gant-tröja. Alldeles perfekt! ;-)
Nu har vi då myst i massor, pratat och haft catching-up samt fikat. Läggdags väntar runt hörnet och imorgon ska jag bestämt på stan och göra lite ärenden, sedan tvätta alla kläder i resväskan och packa om inför brännbollsyran i helgen!! Såå himla taggad på festival, vänner, alkohol, allt det goda helt enkelt! <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ser härligt ut!

2016-05-26 @ 11:34:12
URL: http://nouw.com/viczeyilondon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0