FRESH AND NEW


Min lediga fredag som spenderats på Helhet hos Sanna. Varit där hela dagen seriöst haha. Har tagit sådan tid att avfärga, klippa och färga. Eller slinga snarare, kanske. Sedan ha i en massa produkter som skulle göra det ljusa mer kallt istället för varmt. Dock är det lite röda pigment kvar sedan jag hade min rödlila färg men det lär blekas bort utomlands:P
Är nu mycket ljusare än vad jag brukar vara (kanske mer än vad jag någonsin varit sen jag var liten?) och det känns så himla sommarfräscht!! Så nöjd av Sannas insats, som alltid! <3 Ovant, men jättebra hihi!


Ikväll ska vi äta tacos till middag och bara mysa framför en film med varsitt glas vin & en popcornskål. Så mysigt!! Sedan väntar ju jobb imorgon och det blev bestämt att Anton & Linn kommer hit under eftermiddagen! Så det känns roligt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0