HÖRNI, APRIL NALKAS

Om två dagar är det april och det känns riktigt fint! Jag är så redo för våren, eftersom just denna vår har så mycket roligt att erbjuda! Många möjligheter och mycket att ta vara på, det känns positivt! :-)
 
 
Men idag är en onsdag då jag är så glad över att arbetsdagen är slut, stress & kaos under eftermiddagen har inte känts så populärt... Tog en lååång dusch och slängde mig sedan i sängen då jag kom hem och hade inte ens ork till att laga middag, haha. C fixade då middagen och han köpte hem precis det som jag gillar: enchiladas med kyckling och vanlig ost, samt mozarellaost, parmaskinka & en fetaost-sallad. Så himla gott! Satt hur fint som helst i lilla magen :-)
 
 
Och nu så tittar vi på Modo-Leksand, en nervig match som vi tagit varsitt glas rödtjut framför. Dessutom så är jag ju ledig imorgon så ett glas ville jag unna mig, brukar vara noga med sådant annars.
På tal om ledighet så ska morgondagen bestå utav morgonträning, bröst-triceps-axlar står på schemat så jag är taggad! Sedan har jag inte tänkt göra så mycket annat, bara vara med Max och vara hemma :-)
 
--- --- ---
Annars så kan jag visa min senaste beställning: dessa träningstights från Stronger!
Många beställer träningskläder därifrån och jag har länge velat göra det jag med men varit lite snål av mig eller bara prioriterat annat. Men nu när jag fick en bra lön så passade jag på! :-)
Beställde dem förra onsdagskvällen och har fått leveransbekräftelse idag så jag hoppas på att jag får dem imorgon! Då blir det kanske ett kvällspass också på sjukhusgymmet ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0