WHEN I FALL INTO THAT DARK OLD RIVER


När det verkligen gått upp för en hur roligt träning är.. Haha jag kanske har blivit frälst?! Men for sure så mår jag så mycket bättre av det, och jag märker skillnad på mig själv psykiskt och fysiskt! Körde ett nytt bröst-triceps-axlar-pass på Pulsen efter morgonprommisen imorse vilket gick superbra! Bästa svärmor som mejlat ett helt nytt (och intensivare) träningsschema, utan hennes hjälp hade det inte gått såhär bra!<3 


Men annars då? 
För tillfället är jag trött i kroppen och har kurat ned mig i soffan. Börjar kännas redan nu axlarna främst haha!!
Lite less på att det ska hända roliga saker precis de helgerna jag jobbar :P Hade gärna varit i Lycksele idag och tittat på alla finklädda på balen och bli nostalgisk. Hade gärna följt med några studenter ut här i stan på invigningsfester av sommaren. Hade mer än gärna följt C till fina familjen i Åsele. Men jag får uppskatta mina lediga helger extramycket istället :-) Börjar jobba 6.45 imorgonbitti så jag tänker se film, äta popcorn & kvälla relativt tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0