MER TRÄNING



Tiden flyger iväg och jag tror verkligen det beror på att jag ständigt jobbar & tränar, haha! De två sakerna tar upp i stort sett all min tid & det känns så bra. Och resten av tiden ägnar jag åt Christoffer & Max såklart <3

Hur som helst så tränade jag igårkväll efter en mumsig middag med C & tidigt imorse blev det detta pass ovan. Tänkte visa hur det upplägget ser ut, också. Funkar superbra för mig & det känns typ coolt att märka på sig själv hur mycket starkare man blir med tiden.. Ser fram emot alla mina delmål!! :-)


Har gått en långprommis med lillen & även tvättat, känner mig så jäkla flitig hihi. Dessutom ska jag luncha med farmor, farfar & Fredrik innan jag går på kvällspasset på sjukhuset. Fredde kom till Övik i förrgår så det känns kul att få rå om honom lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0