FÖR ATT DET BEHÖVS


Igår slutade jag jobba 16 och gick till Pulsen direkt för att träna. Det var full fart på jobbet hela dagen så jag var uppe i varv och det kändes som en kick för att köra extrahårt! ;-)
Sedan lagade vi middag & jag vattnade blommorna, rensade ut garderoben lite m.m. Jag och C följdes en sväng på blomaffären och systemet också.


Idag har jag varit ledig hela dagen & tränat, haft tvättid, ätit jordgubbar och smörgåsar till sen frukost, samt packat! För efter C slutade jobba vid lunch packade vi bilen & körde till Åsele! Ut till Norsjöberg, rättare sagt. Här ska vi spendera hela midsommarhelgen vilket känns jätteroligt! Fjärde året i rad med fina familjen Ohlsson ❤️ 


Ikväll har det inte hänt mer än att vi ätit god middag, promenerat upp till nya buan på utsikten, provat Sons of Anarchy-öl, njutit av fint väder (trots mygg), plus att Robert & Elisabeth hämtade hit Sebbe från Skellefteå och Tobbe & Moa kom också hit. En riktigt bra kväll vill jag kalla det! <3

--- --- ---
Nu är klockan slagen rätt sent (enligt min åsikt haha) så nu ska jag & mannen kvälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0