ETT TRÄNINGSPASS

Att arbetshelgen gick så fort som ett fingerknäpp känns riktigt tacksamt! En lugn, skön & rolig helg på avdelningen och det var faktiskt kul att komma tillbaka efter semestern. Fick bli berömd för mitt mörkblonda hår & min solbrända hy ;-)
 
 
I söndags när jag jobbade klart kring 14tiden så gick jag direkt till Pulsen och körde ett Ben-vader-mage-pass. Såhär ser det ut:

-Höftlyft 15X3
-Benböj 12X4
-Liggande lårcurl 12X3
-Benspark 12X3
-Sittande vadpress 15X4

Sedan körde jag detta superset:

-Utfallsgång med lätta hantlar 10 reps/benX3
-Diagonala fällknivar 12X3
Upprepade det tre gånger och hade så kort vila som möjligt emellanåt.
 
Var då heeeeeelt död efteråt och svetten rann som attan haha!! Men fasiken så gött man mår och så jäkla bra man känner sig! :D
 
--- --- ---
 

Igår jobbade jag kväll och hade en skön sovmorgon tillsammans med min älskling innan dess, eftersom det var nationaldagen och han fick vara ledig!


Och idaaaaag är jag ledig hihi. Kickade igång dagen på gymmet och idag blev det intervaller och mage; intervaller på löpbandet + ett superset med rotations sit-ups och plankan som man kör varannat om och upprepar tre gånger. Det tar på som fasiken!! Träningsvärken sedan i söndags sitter fortfarande i också haha.


Efteråt blev det frukost, dusch & fix innan jag mötte upp Anna! Jag köpte min och Chrilles studentpresent till Sebbe, ett nytt duschdraperi och lite annat :-) Eftersom vädret varit tiptop idag så satte vi oss nere vid hamnen med varsin glass och solade. Dagar som dessa MÅSTE man ta vara på!

Ikväll överraskade jag C med tacos till middag, en väldigt trött men glad kille som kom hem efter jobbet hihi. Har väl sagt det förut men det är de små sakerna man gör för varandra eller hittar på som betyder mest! ❤️


Nu myser vi framför en film och jag laddar för dagsjobb imorgon och på torsdag, sedan har jag en ledig långhelg framför mig! LYCKA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0