YOU MAKE ME SLEEPLESS

Sofia har inspirerat mig till att börja använda lösögonfransar. Det är såå snyggt med långa, fina och jämna fransar! Så igår, efter lite shoppingärenden & en snabbvisit hos Sara, tänkte jag göra ett försök och öva eftersom jag aldrig använt det förut. Köpte eyelure 101 som jag blev tipsad om & till min stora glädje så gick det på första försöket! ;-) 
Jag blev riktigt nöjd med dem, kommer absolut fortsätta ha sådana när det är finare & festligare tillfällen! :D
 
På kvällen bjöd C mig på bio & vi såg filmen Central Intelligence. En actionkomedi jag verkligen kan rekommendera! Kevin Hart och Dwayne Johnson är typ en utav de bästa skådisarna som finns haha.
Hur som så var det ett mysigt sätt att spendera en fredagkväll, bio var det ett bra tag sedan som vi for & tittade på. Och jag älskar verkligen när han vill vara gullig & överraska. 

--- --- ---
Nu är det arbetshelg som väntar, men den kommer gå över snabbt har jag på känno! Har tagit en välbehövlig sovmorgon idag och fikat frukost framför Torka aldrig tårar utan handskar. Laddar för arbetskväll, ett dagspass imorgon och bara tanken av hur awesome nästa vecka kommer bli gör mig så glad! :-)
 
Ha en jättefin lördag och helg allesammans! <3
Dagen till ära bjuppar jag på en väldigt fin & härlig låt;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0