WE BROUGHT OUR DRUM AND THIS IS HOW WE DANCE

Nu har jag S.E.M.E.S.T.E.R! 
Jisses vad skönt det känns, trots att jag har blivit väldigt förkyld & inte kunnat träna & inte har mycket ork alls. Men jag ska ju inte klaga egentligen, känns ändå som att det börjar gå åt det rätta hållet nu.
Hade turen att bästa Moa kände sig så uttråkad så hon ville hämta mig hem till Åsele förut, annars hade det blivit buss.. Så himla snällt! <3 Det blev en mysig biltur med massa prat, skratt & spänning haha. Och väldigt trevligt med kvalitetstid då man inte har tid att ses så ofta! :-)



Och just nu har jag, Christoffer & Max landat i Lycksele där vi ska bo hela veckan. Har myst med pappa, Kicki, Erik, Viktor, Matilda & lilla Vilma hela kvällen, ätit grillat, spelat sällskapsspel, spelat musik, druckit vin, bara haft det supermysigt!!!!

Årets bästa vecka har härmed landat & jag är alldeles till mig, som vanligt hihi. Har redan en hel del planerat & jag funderar på att göra som jag gjorde förra året bloggmässigt; skriva om varje dag och vad som hänt, då får ni veta detaljerat vad jag gjort & hittat på m.m. Då har jag ju fler inlägg att publicera också! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0