SOMMAREN KÄNNS FÖR KORT IBLAND

 
Vad har hänt sedan jag skrev sist då?



Fina, soliga kvällar har varit perfekta då man gått kvällspromenaderna med Max. Det är ännu mer perfekt då vi kan vara nere vid Höglandssjön så han får bada & svalka av sig! :-) Annars så har det ju regnat en del vilket varit tråkigare...



Åt ju lunch med farfar, Anita och storebror som varit här i veckan och bott hemma hos farmor. Lunchbuffén på Victory Bar på arenan var verkligen riktigt god, att man aldrig ätit där tidigare!
 


Mer träning, hihi. Efter denna bild togs så körde jag rörlighetsövningar uppföljt utav övningar för mage. Jag har ganska framåtroterade axlar så jag har fått övningar av Elisabeth som ska ge mig en bättre hållning :-) Och framför allt så lär jag ju inte få ont i axlarna och övre delen utav ryggen längre, som jag har ganska lätt för.



Min nya, fina blus från bikbok! Värd varenda hundralapp, så somrig & härlig! 


Under helgens gång har sommarfesten ägt rum här i Övik; öltält, scen med liveartister & hur mycket folk som helst nere vid hamnen både fredag-och lördagkväll! Jag & Anna drog hem till Sara på fredagen för att ha lite förfest & lekar med flera sköningar och resten av kvällen spenderades på öltältet. Riktigt roligt & härlig stämning! :-) För min del blev det väldigt lugnt & jag kvällade relativt tidigt eftersom jag började jobba kl 06.45 på lördagen. Och att jobba gick förövrigt riktigt fint, hela helgen. SÅ mysigt att jobba helg, man har inga tider att passa rutinmässigt & hos oss på rehab vill vi träna med patienterna så fort vi har tid. Liksom det som är meningen med att vara inlagd på rehabiliteringen =)



Bild från farmors insta <3
Efter jag jobbat klart på lördagen så hämtade Fredrik och Hanna (som också kommit hit) upp mig & jag åkte med dem ut till Gottne hem till farmor. Under hela kvällen var det trerätters middag, fotboll, lite sommardrinkar & bara roligt med flera finingar! Oj vad jag tycker om mina släktingar. Vad vore man utan dem?! Men denna kväll blev det att kvälla tidigt också eftersom söndagens arbetspass också började 06.45! 



Christoffer & Max kom hem från Åsele på eftermiddagen idag, där de spenderat helgen, och efter middag & mys så gick jag en långpromenad med lilleman & lyssnade på favvopodden Wahlgren & Wistam. Så sjukt fint väder med sol & hyffsat varma grader. Älskar't! :D
 
--- --- ---

Jag SKA försöka bli flitigare på att skriva oftare & roligare, ska försöka lova det ;-) Men när det inte händer så mycket i varadgen så kan det liksom kännas meningslöst. Ni kanske förstår. Men nu är det i varje fall en ny vecka att se fram emot, med jobb & träning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0