ÄNNU FLER SNAPSHOTS

Onsdag;


Precis som alla andra morgnar så vaknas det tidigt tack vare lilla Vilma som är så morgonpigg + Max som vill äta tidigt haha. Men det är ju bara mysigt, dessutom tycker jag det är skönt att kliva upp tidigt så man får ta vara på hela dagen!
Denna dag var det ju skotertävling som alla drog på men jag skippade det av lite olika skäl. Plus att Kicki behövde hjälp att handla samtidigt som hon var barnvakt åt Vilma så vi hjälptes åt :-) Resten av dagen ägnade jag åt att rasta Max & sedan börja fixa mig för kvällen.

 
Vädret var såå himla fantastiskt så det kändes så härligt att gå sommarklädd hela kvällen utan att ens frysa! 
Vi var ett gäng hemma i Josefines föräldrars lägenhet, alldeles nyrenoverat och en nybyggd inglasad uteplats där vi alla rymdes. Dricklekar & musik förgyllde allting & självklart avslutades kvällen på hotellet där det var After skoter. Huuur mycket folk som helst där inne, nästan så man kvävdes då man försökte ta sig fram inne på nattklubben :P Men det var bara det liksom, hade jätteroligt med alla & så kul att träffa folk jag inte sett på evigheters evighet typ!

Torsdag;

 
Möttes av världens sötaste vy när jag kom ner till övervåningen, hihi. <3

 
Innan regnet kom så visade solen sin bästa sida, så jag tog med Max ut och gick en långpromenad i skogen. Superhärligt!


Den här kvällen var det dags att ha födelsedagsmiddag för Viktor som nyligen fyllt år. Vi var närmare 15st som åt tillsammans här ute på pappas & Kickis altan. Alltså maten... Drömmer om det fortfarande haha ;-)
De flesta drog på öltältet inne i stan men vi var också några som bangade & bara ville mysa hemma på altanen med musik, vin, sällskapsspel & tända ljus. Superduper mysigt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0