I'M GOING TO...

Nu när allting är bokat & klart så kan jag äntligen berätta att för er att jag åker till Turkiet den 18 maj! 
 
Blir bjuppad av mamma & Per (såå lyckligt lottad över det!), och vi ska åka med mormor, morfar, mina mostrar samt mina kusiner Julia, Alwin & Wilmer.
Hotellet heter Pegasos World och hela mammas familj reste dit 2008 med ena mostrarnas familj. Ett suuuperfint hotell som är en barnvänlig vattenvärld (så man får vara beredd på massa skrikande, plaskande ungar:P) men mina yngsta kusiner är kring 8 år så för deras skull kommer det vara rena paradiset! :-)

Vi kommer vara där i en vecka och kommer hem två dagar innan brännbollsyran, vilket är alldeles perfekt!! En utlandsresa bland sol & bad var sist år 2012 då mammas familj åkte till Malta, har längtat så mycket till värmen så detta gjorde det nya året kungligt på en endaste gång!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0