ANOTHER WEEKEND

Hur helgen har sett ut;

Jag provade göra något nytt till fredagsmiddag; en pizzaring, haha! Den blev väl inte precis som jag tänkt mig men MUMS så god den blev!
Och precis som bilden säger, så är det förhimla fint de gånger då jag och C kan äta en riktig frukost tillsammans, hihi. På arbetsdagar så kliver vi ju bara upp direkt och åker på jobben/skolan.
Det låter värre än vad det egentligen var, men ofta då jag är ute i kylan så blir det sådär.. Typ som ansträngningsastma men den har jag inte. Ungefär samma obehagskänslor som när jag svimmar (vilket har hänt ofta sedan jag var liten p.g.a. ett hemskt lågt blodtryck). 
Hittade älsklingskillen med min nallebjörn Henry. Finaste ❤️
Och så hockeyn igår, förstås. Modo spelade bra men det räckte inte till, tyvärr. Men för min del var det bara roligt att få umgås med familjen! :-)
När de andra åkte hem till Åsele efter vi ätit middag tillsammans efter matchen så var jag så frusen, inte ens en filt & Chrilles varma skinn hjälpte helt.. Men vi hade det då mysigt & såg filmen Interstellar innan vi tillslut gick i säng.

Och idag kom pappa & hans två kompisar förbi på en kopp kaffe, vi följde dem sedan in till stan & åt lunch innan dem rullade hem till Lycksele. 
Och när vi ändå var på stan så köpte C ett par jeans på JC där han hade presentkort & jag köpte upp mitt julklapps-presentkort från Hanna & Fredrik på H&M; en fin, stilren rosa skjorta & en ny mascara.

--- --- ---
Resten av dagen har jag bara pluggat & inte fokuserat på så mycket annat faktiskt. Imorgon börjar jag jobba & det ska bli roligt att komma tillbaka till avdelningen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0